so it's not that hard to fall

Jag har biljetter, ståplatser if I may, till världens främst bästa band.. Coldplay. Och den 30 aug så ses vi igen Chris Martin♥ Så lycklig är man och livet snurrar på i en fin takt vilket resulterar i flera nätter där man somnar hel med ett leende som räcker ändå upp till öronen. Har nog nått lyckan hörreninininininininininininininiii.
Igår så var jag som sagt på Simon och ekarna, den var fin, djup och jag föll en tår eller tjugotre. Efter det så gick Olle och jag hem till han på tomma gator i stan och väl hemma hos han kröp vi till kojs. Mysig morgon vilket ledde till att denna trögflytande måndag var faktiskt topp. Nu ska det kokas snabbnudlar, kan ju inte missa Malmbergs brorsa kl 19 på vem vet mest? Taggat hela dagen. Efter det blir'e la kött på Friskis. Styrkemedel.. Min soulmate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0