snabba avslut & snabba svar

Är sjuk sjuk sjuk, så jag är hemma idag. Logiskt nog. Tempen står på feber och den behövs knappast för att kunna avgöra mitt tillstånd, krävs bara att titta på mig och möjligtvis känna på mig brännande panna. Är rätt sur på mitt klena immunförsvar för nu blir det en dålig skärpa på min spanska uppsats. Knappa i alla fall iväg ett mail till min spanska lärare, min dumma dumma spanska lärare. Om mitt kropps skeva tillstånd ska sätta kål på ett bra betyg så är jag all systems go för att döda.Ska hålla igång med vaniljtedrickande samt tablettstuggning. Mina grader ska banne mig sjunka tills ikväll. För då ska jag till Stockholm för födelsedagsfirning. / envis tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0