i told you to be kind

Hej once again, idag på den tredje advent. Inte långt efter andra inlägget så sov som en stock. Bokstavligen, och jag som vaknar så lätt vaknade inte ens av att hans storasyster kom och knacka på. Så jag steg upp runt halv två, efter att en nyduschade Olle väckte mig. Skönt att sova 12 timmar.. sjukligt skönt. Vi åt lunch och jag hängde med familjen när det köpte gran. Lite fika och lite film tittande senare var vi på slottet och jag såg fyverkerierna som egentligen ska vara på den första advent, för första gången. Jättemysigt, jättevackert, jättekallt.. jätte allt. Nu är jag hemma och det bjuds på en höjdare middag och go fika. Min mamma mästrar verkligen det kvinnliga elementet - laga mat. 21 ska jag och Olle på bio och se filmen Simon och ekarna vilket jag ser framemot, har velat se den filmen ett bra tag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0