i think i need to slow down

Men hej människor. Ligger på Olles rum, ensam, övergiven och mår som man förtjänar. Nejdå han är och spelar bandy och jag är inte på det minsta humör att leka bandysuporter. Igårkväll var så gott som lyckat. Olle, Emily och jag drog hem till Jakob på lite förk. Efter det så tassa Emily och jag iväg mot Norby för att möta Kristina och Johan. Blev lite strul där så vi hamna på en helt annan plats hos en helt annan person, nämligen Anna, där det bjöds på en tokrolig kväll. Träffade saknade vänner och slog klackarna i taket med en fin bunt. Gjorde Olle sällskap hem till sitt och somna det första jag gjorde. Nu är vi här igen, ruta ett av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0