hon målar läpparna röda från hålen där som sprack

Hello my friend, once again, let's get together and rock n' roll (skrillex låt, som klistrad på hjärnan). Denna tisdag var ovanligt skön, två halva lektioner och sen stack jag och Malmberg till Vaksalaskolans luciatåg där Arvid och Ponce sjöng högst i hela kyrkan och Fille.. Sköna böna Fille var en julkula gjord av en yogaboll. Efteråt kika jag runt på stadens gator och köpte mig en halsring och ett par örhängen till nyår. När jag kom hem till Säves så satte jag mig på golvet tillsammans med syrran och ett par salamimackor, tiden rann ur sanden och vips så kom Malmberg och hämta upp mig till träningen. Gick sisådär superdåligt, kände mig hängig hela träningen och den hängigheten ligger fortfarande i. Så nu - dusch och massa äppeljuice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0